Kurumumuzun uluslararası alanda istikrarlı bir şekilde büyümesi ve artan yasal gereksinimlerin bir sonucu olarak “Etik Kod” konusu ön plana çıkmıştır. Söz konusu bu gelişmeler sonucunda Oetker Şirketler Grubu, “Etik Kod Yönetim Sistemi”ni geliştirmiştir. “Oetker Şirketler Grubu Etik Kod Yönetim Sistemi” çerçevesinde yer alan “Etik Kod Organizasyonu” kapsamında, tarafsız ve bağımsız iletişimi sağlamak için “Etik Kod Temsilcileri” görev almaktadır. Bununla birlikte Oetker Grup, kişilerin, şirketlerin ve diğer organizasyonların yasalara, "Oetker Şirketler Grubu Etik Kod Yönetimi Sistemi"ne ve Oetker Şirket Grubunun Tedarikçi Davranış Kurallarına tam olarak uyulmasını bekler. Oetker Grup'a ait bir şirket, çalışan ya da tedarikçinin kural ve yasaları ihlal ettiğine dair bir bilginiz varsa bu durumu bize Etik Kod İhbar Hattı aracılığıyla isimsiz (anonim) olarak iletmek için çeşitli seçeneklere sahipsiniz.
Etik Kod İhbar Hattına aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz;
Bildirmiş olduğunuz konuları dikkatlice inceledikten sonra, uygun önlemleri alacağımıza emin olabilirsiniz.
Oetker Grup tarafından hazırlanan İhbar/Şikayet Bildirim Prosedürü (Rules of procedure) dökümanında ihbar sürecinin nasıl işlediğine dair bilgilendirme ve şirketimizin sorumluluklarının tanımını bulabilirsiniz.
Ayrıca bu dökümanın Türkçe versiyonunu da buradan inceleyebilirsiniz.
Not: İhbar Bildirim prosedürünün ingilizce versiyonu (rules of procedure) orjinal ve tek gerçek kaynak olarak kabul edilmektedir.